پاتر و طرفداران

با تمام شدن داستان جادوگر , جادو به پایان نمی رسد

پاتر و طرفداران

با تمام شدن داستان جادوگر , جادو به پایان نمی رسد

پادکست پاتر و طرفداران 4

بلاخره منتشر شد این اولین پادکست ما در تابستان و دومین پادکست امسال ما هست


فکر می کنم بدک نشده چون هنوز خودم هم گوش ندادمش

این برنامه رو ما به صورت زنده برگزار کردیم که واقعا خیلی کار سختی بود بخصوص این که دست تنها باشی

و اما برنامه های این هفته

اخبار

مصاحبه با آرمان متولیان

نقد هری پاتر

گزارش از اکران هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول

متاسفانه به دلیل کمبود وقت مجبور شدیم بخش های خاطرات و مسابقه را حذو کنیم

در ضمن وقت این قسمت 27:30 دقیقه است

و حجمش هم 4/2 mb


لینک دانلود




همونطور که می دونید لحظاتی پیش که داشتیم این قسمت را ضبط می کردیم فهمیدیم که مهمونی خداحافظی دمنتور کنسل شده 

اگر بتوانیم و به ما کمک شود ما این مهمونی را برگزار می کنیم

آره ......

آره درسته ما برگزارش می کنیم



نظرات 3 + ارسال نظر

راجع به این مهمونی توضیح بدی من هم موافق به برگزاری هستم.

حتما

آرمان 1390/04/20 ساعت 19:42

ممنون رونالد جان اگه میشه تو این پست فامیلی منو اشتباه زدی نوشتی متوکلیان لطفا" درستش کن متولیان هستم

باشه

سلام
دانلود کردم عالی شده بود.
البته معذرت میخوام که نتونستم کمکت کنم.
هم کامپیوترم مشکل داشت هم گوشیم.
شرمنده.
راستی قضیه مسابقه ی وبلاگت چیه؟

منظورت رو از مسابقه نمی فهمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد