پاتر و طرفداران

با تمام شدن داستان جادوگر , جادو به پایان نمی رسد

پاتر و طرفداران

با تمام شدن داستان جادوگر , جادو به پایان نمی رسد

انتشار پاتر و طرفداران ۲

با این کا قوه قضاییه به ما اختار داد اما ما به کار مون ادامه می دیم و کار رو نمی خوابونیم در هر صورت برنامه های این هفته  

مصاحبه با مصتفی تقی زاده و طنز هری پاتری و خاطراتو معرفی سالازار و گودریک و..........

در ضمن وقت این قسمت 17 دقیقه است

لینک دانلود





نظرات 11 + ارسال نظر
افروز 1389/05/17 ساعت 21:18 http://adelafrooz.blogfa.com

سلام و درود بر دوست عزیز .

وب جالبی دارین امیدوارم که بهتر بشه و امارش بره بالا .
اگه مایل به تبادل لینک هستین لطفا خبرم کنین تا با چه اسمی لینکتون کنم. و اگه دوست داشتین میتونین منو با اسم (شعر و ادبیات) لینکم کنین .
منتظر شما هستم . خوشحال میشم

موفق باشین

از آنجا که وب شما از نظر محتوا با ما تفاوت زیادی دارد نمی توانیم این کار را بکنیم

ممنون و دست شما درد نکنه.
وافعا به هری ژاتریست ها لطف داری
بازم ممنون

خواهش میکنم

سلام رونالد
شما میتونی با امید کرات (دمنتور) / علی نیلی (جادوگران) / آرش شیرزاد (گلدن اسنیچ) / محمد داوودی (سردبیر طفره زن) / نوید فلاحی (مدیر آوای ققنوس) / و خیلی های دیگه که الان خاطر نیست مصاحبه کنی. در ضمن حتما لازم نیست این فرد کار تخصصی در زمینه هری پاتر کرده باشه. همین که طرفدار باشه هم کافیه. مثلا میتونی از یه طرفدار بپرسی نظرش درباره کتاب ها و پایان داستان چیه؟ چه طور با هری پاتر آشنا شد؟ هری پاتر و با کتاب های دیگه مقایسه میکنه و ...
همیشه هری پاتری باشی

توافق وزارت خانه اعلام شد. مجوز صادر شد.

بیا اپم

اومد خیلی با حال بود

سلام رونالد...میگم این قوه قضاییه هم مشنگه ها!
راستی،من یه هاگوارتز دیگه طراحی کردم...از این به بعد بیا اونجا

حتما میام

...من نرفتم.فقط هاگوارتز رو یه جای بهتر بنا کردم.
منتظرتم.
اگه میشه تو وبت بنویس که دوباره یه هاگوارتز دیگه ساخته شده.
راستی پادکست ایندفعه عالی بود.مخصوصا جایی که من به خاطر اکس درسامو میفتم!!!!
نامرد قرار بود با من مصاحبه کنیاااااااااااااا

باشه حتما
حتما با تو هم مصاحبه خواهم کرد فعلا چند وقت کار خوابیده بود

تا هفته ی اینده پست ها محول و کابینه معرفی می گردد.

سلام
خوبی؟
دیدم تو هم طرفدار هری پاتری گفتم بیام اینو بهت بگم:
ما میخوایم یه گروه الف دال یا ارتش دامبلدور راه بندازیم که یه جورایی یه وبلاگه و توش چیزایی مثله پیام امروز ویزلیو طفره زن منتشر میکنیم و فعالیتامون مثله ارتش دامبلدوره مثله یه ارتش مجازیه هری پاتریه اگه موافق بودی بهم خبر بده!

باشه منم هستم

ایول قسمت دو رو دانلود کردم خیلی باحال بود فقط پسرم یکم رو صدات کار کن.می گم این جادوگر تاریکی هم سنش زیاده ها!من عمرا که یه بار تو عمرم طرفدار هری باشم به جادوگر تاریکی خیلی سوسوله و خنک!همش بی خودی حقو بهش می دن.کلا از مجموعش خوشم نمیاد البته از یه شخصیتاییش چرا خوبن و باحال.راسی یک قسمت دیگه رو هم دانلود کردم ولی هنوز گوش ندادم.میگم ما مهمونی خداحافظی داریم تشریف بیار.

خداحافظی برای چی

باید بگم که طبق گزارشی که به دست مون رسیده وظیفه داریم تا دعوتتون کنیم به هاگوارتزمون!
این هاگوارتز از شروع امسال شروع به کار کرده و ترم اول هم تموم شده! و تا الان هم موفق بوده!
الان ترم دوم شروع شده و شما میتونید بیاین و ثبت نام کنین و اکانت بگیرید و عضو شید و لحظه هاتون رو ثبت کنین!
فعلا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد